In het derde KPMG Global Customer Experience Excellence Report staat Argenta op de eerste plaats op het vlak van klantbeleving in België. Het KPMG-rapport is het resultaat van een wereldwijd onderzoek over klantbeleving met 4 miljoen klantevaluaties van zo’n 3.500 merken. De CEO van Argenta Marc Lauwers is verheugd en meldt dat de erkenning door KPMG als beste merk op het vlak van klantbeleving in België Argenta sterkt in haar gedrevenheid om klanten op het vlak van bankieren en verzekeren te ondersteunen met een eenvoudig, correct geprijsd en transparant productaanbod waarvoor de klant op kantoor maar ook steeds meer digitaal terecht kan. Lees meer…
Organisaties krijgen steeds vaker te maken met de gevolgen van gebrekkige due diligence. Zoals boetes, rechtszaken en reputatieschade. De due diligence checklist van LexisNexis neemt…
Download whitepaper
Emotionele integriteit is niet een onderwerp waar je in de dagelijkse praktijk gemakkelijk onderzoek naar doet. Het veld van onderzoek bestaat daarom uit speelfilms over …
Lees meer…