Maria Allen
Millennials zijn quasi met hun smartphone vergroeid en leven continu online. Maar dat betekent niet dat ze het online beheer van hun financiën blindelings vertrouwen. Integendeel, millennials zijn bezorgd over de veiligheid van online bankieren of online aankopen. Volgens de Unisys Security Index die de globale veiligheidsproblemen in kaart brengt, is bijna twee derde van de ondervraagden het meest bezorgd over identiteitsdiefstal en bankkaartfraude. Maar opvallend is dat millennials zich meer zorgen maken over beveiligingsincidenten dan oudere generaties. Je kan dit verklaren doordat millennials de risico’s verbonden aan cyberspace beter kennen. Ze begrijpen hoe accounts kunnen worden gehackt en ze zijn – veel meer dan hun ouders – met een scherm opgegroeid. Bovendien zijn ze minder geneigd om veel vertrouwen te geven aan grote bedrijven of overheden om hun data veilig te houden.
Lees meer…
Organisaties krijgen steeds vaker te maken met de gevolgen van gebrekkige due diligence. Zoals boetes, rechtszaken en reputatieschade. De due diligence checklist van LexisNexis neemt…
Download whitepaper